Estas preparat per complir amb la nova normativa laboral?

Amb TAM-RH, es pot digitalitzar fàcilment el registre de la jornada laboral i complir amb la nova Llei de 2025.

La plataforma de control horari i gestió de torns que millor s'adapta a les necessitats de les pimes.

Descobreix tot el que pots fer amb TAM-RH

Registre de jornades i pauses

Registrar l'horari laboral dels teus treballadors des de diversos dispositius. Revisar i validar fitxatges, gestionar incidències i controlar el temps de treball.

Gestió d'horaris i torns

Definir diferents horaris i torns. Crea patrons giratoris, canvia, assigna i modifica quadrants segons les necessitats específiques de la teva empresa.

Permisos i vacances

Gestioneu i valideu les sol·licituds d'absències del vostre equip i controleu els dies disponibles. Defineix absències massives i assigna-les al teu equip.

Calendari laboral

Visualitza l'horari laboral anual personalitzat per a cada treballador i sol·licita absències de forma senzilla i àgil.

Per què triar TAM-RH com a solució de registre de la jornada?

Compliment de la Llei 2025

Digitalitza el registre de jornades i pauses d'acord amb la nova legislació i evita sancions.

Fitxatge fàcil i intuïtiu

Registra la jornada laboral de forma ràpida i senzilla amb un disseny atactiu que facilita els processos diaris.

Terminals de presència

Garanteix precisió i agilitat en el procés de fitxatge amb terminals de presencia integrats amb la plataforma.

Contacta amb nosaltres o programa una demo personalitzada i prova la plataforma TAM-RH sense compromís

Què opinen les empreses de TAM-RH?

Amb TAM-RH, m'asseguro complir la nova Llei del 2025 i així evito possibles sancions per part de la Inspecció de Treball. Els treballadors fitxen des del mòbil i sé que tinc els registres ben guardats i accessibles per als treballadors, gràcies als informes mensuals que es generen.
ALUMINIOS MONDRAGÓN
Francisco Mondragón
Gràcies a les funcionalitats de gestió de torns de TAM-RH, puc establir diferents quadrants i assignar-los fàcilment als treballadors. A més, puc rotar anualment els torns als meus treballadors i configurar un calendari anual ràpidament.
TEIXITS DEL VALLÈS
Marta González
Al restaurant, els meus treballadors solien fitxar en un terminal físic amb biometria, però era molt complicat revisar els fitxatges al terminal. Ara, gràcies a TAM-RH, fitxem amb un codi QR i, a més, veig els registres de forma molt fàcil, el que em facilita el control de les hores treballades.
RESTAURANT TORRE DE LA FONT
Ignasi Bonaplata
TAM-RH em permet establir els calendaris laborals dels diferents centres de treball i gestionar els permisos i vacances del personal. A més, gràcies a les funcionalitats documentals, els puc enviar la nòmina i altres documents al seu espai personal.
GESTORÍA PLANAS
Víctor Planas

Algunes preguntes habituals

S'adapta TAM-RH a la nova llei?

TAM-RH compleix plenament amb els requisits per al registre d'horaris laborals actualment vigents i definits en el Reial Decret Llei 8/2019. A més, s'ha adaptat als nous requeriments establerts a la nova Llei de reducció de la durada màxima de la jornada laboral, l'enregistrament de la jornada laboral i el dret a la desconnexió digital, en particular pel que fa a la digitalització i conservació dels registres, l'enregistrament detallat de la jornada laboral i l'accés per part del treballador i l'ITSS.

TAM-RH és adequat per a tot tipus d'empreses?

La plataforma està dissenyada per satisfer els requisits més habituals de control horari, planificació de torns i gestió de baixes i vacances de les pimes, però com que no hi ha limitacions en els usuaris ni en el nombre de fitxatges, pot ser utilitzada per qualsevol tipus d'empresa.

És difícil implementar TAM-RH a la meva empresa?

No en absolut. TAM-RH és una plataforma cloud (SaaS) que no requereix instal·lació a casa del client, cosa que la fa molt ràpida i senzilla de configurar. A més, oferim un servei personalitzat de configuració d'usuaris per agilitzar al màxim l'inici de les operacions.

Puc provar TAM-RH abans de contractar-lo?

Sí, oferim una prova gratuïta d'una setmana, sense compromís per part del client, per comprovar que la plataforma està adaptada a les necessitats de la seva empresa.

Quant costa TAM-RH?

TAM-RH és un servei de pagament per ús mensual, depenent del nombre d'usuaris, sense cap tipus de permanència. Disposa de diferents plans de preus, segons les funcionalitats contractades, a partir d'1€/usuari/mes.

Quin tipus de suport m'ofereix TAM-RH?

S'ofereix un servei d'atenció al client per a la resolució de dubtes o consultes funcionals i tècniques i un servei d'atenció telefònica personalitzada per a la resolució d'incidències.

Alguna pregunta més?

Estem a la seva completa disposició

Contacta amb nosaltres